Utvilad

DATUM: 2009-02-13 KLOCKSLAG: 13:00:00

Sov så gott i nya sängen inatt.. & så mycket plats man hade! :P
(hade en 120 säng innan, nu 160)
Härligt, slipper man gnälla på varandra för att den ena har tagit för mycket plats haha..

Nu håller jag på att tvätta..
kändes inte så roligt idag eftersom jag har skjutit upp det länge nu,
en massa tvätt för jag har inte tvättat kläderna vi hade i spanien ännu.. :S
Nåja. Sen när jag är klar med det ska jag in till stan, har tid hos min psykolog idag oxå.

Imorgon är det alla hjärtans dag & jag & Daniel ut & äta på en grekisk restaurang!
Det ser jag fram emot, kommer bli mysigt! :)

Nu måste jag ner till tvättstugan..
Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Christian

vi har 160 säng.. tycker den är för trång..

2009-02-13 @ 22:21:51
URL: http://kebabpizza.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang