Semester i 2 veckor!

DATUM: 2009-01-21 KLOCKSLAG: 15:56:16
Förstår ni hur skönt det känns för mig att få vara ledig ett tag?
Känns helt underbart, dessa 2 veckor ska jag verkligen slappna av & ta hand om mig själv!
Saken är den att jag ger alldeles för mycket av mig själv i olika situationer,
det känns inte som jag räcker till!
Kroppen har sagt ifrån länge, men det är nu det verkligen börjar märkas,
& jag är rädd för hur det blir om jag inte lugnar ner mig,
men det är så svårt att bryta ett mönster..
Nåja, nu tar jag en dag i taget.
Har ett par dagar hemma nu innan vi åker,
ska packa & städa lite så allt är iordning när vi åker.
Imorgon har jag en tid hos psykologen oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang