Vad fan är det här..

DATUM: 2009-01-03 KLOCKSLAG: 13:54:40
Då var det dags för förkylning nr 4..
blev helt frisk för 2 veckor sen så jag fattar inte vad som pågår riktigt,
kanske borde ta mig ett besök hos farbror doktorn
för att kolla upp detta eller vad tycker ni??
Var såhär förra året med, förkylning efter förkylning.. orkar inte med det! :/

Nåja..

Sitter & kollar på asos hemsida efter något att köpa till mig själv,
dom har så mycket fint :)
Imorgon har jag varit rökfri i 4 veckor & då ska jag belöna mig själv med något,
jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska köpa!
Något förslag? :)

Ni som läser min blogg, kommentera gärna, inte många som gör det nuförtiden.......

Kommentarer
Postat av: -Malin

Hej! Här kommer en liten kommentar!

Hur är det och har du haft en bra jul :)

Det ser så ut... Kramar!

2009-01-03 @ 22:41:51
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang