Ibland får man lyxa till det!

DATUM: 2009-07-15 KLOCKSLAG: 18:53:41
Har precis tagit mig ett varmt skönt bad. Inte ofta det händer, jag är mer en duschmänniska :) Men idag gjorde jag det, tänkte jag skulle skämma bort mig själv lite med peeling, krämer & ansiktsmask så nu känner jag mig väldigt fräsch. Dock trött. Man blir så hängig efter att ha badat. Men det är väl bra det. Får väl lägga oss hyfsat tidigt idag eftersom vi måste gå upp senast 5 imorgon bitti.. som tur är har jag inga problem med att gå upp tidigt trots att jag arbetar på natten. Värre är det med Daniel.. han avskyr tidiga mornar hehe.. men det ska nog gå bra! :)
Nu ska jag lägga mig & läsa bok. Bye.



Ett sådant badkar skulle man haft med tv & grejjer :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang