Idag är det min dag

DATUM: 2009-07-09 KLOCKSLAG: 12:10:20
Idag hade jag tänkt att ägna dagen alldeles åt mig själv & göra det jag vill. Så lite senare ska jag iväg & strosa i klädbutiker & efter det har jag tid kl 17 på salongen där jag gjorde min ansiktsbehandling. Jag ska färga mina ögonfransar & ögonbryn. Första gången jag gör det, har allt tittat på färgning i affären men vågar inte göra det själv, vem vet hur resultatet skulle bli då haha :) Så det är dagens planer. Mm, jag är nöjd med att få tillbringa tid med mig själv faktiskt & göra exakt det JAG vill göra, det är jag värd. Jag prioriterar i stort sett alltid allt annat före mig själv & det går på ren rutin. Jag stannar aldrig upp & frågar vad JAG egentligen vill. Jag tror det är ett ganska vanligt problem idag? Många skäms för att vara egoistiska, varför är det så? Jag tycker man borde tänka tvärtom, att skämmas lite för att man INTE tänker på sig själv. Man måste lära sig att säga nej utan att få dåligt samvete då & då för vad är egentligen viktigast?
Andras behov eller dina egna?



Kommentarer
Postat av: -Malin

Det är lite kul att ha färg på skorna, speciellt för mig som älskar svarta kläder (tråkigt nog)..

De längst ner till höger köpte jag på skopunkten för 2 år sedan tror jag. Det är en kopia av Jessica simpsons skor med träklak som var så poppis.

Visst är det grymt med Jimmy Choo. Hoppas att det kommer in mycket klakar!

Ha det så bra idag på din egendag. Snart börjar semestern! Kram

2009-07-09 @ 13:36:34
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang