Idag är det onsdag..

DATUM: 2009-07-15 KLOCKSLAG: 13:00:59

..& imorgon åker jag & Daniel till Danmark över dagen :) Kollade hur vädret var i Danmark igår & det verkade vara uppehåll. Hoppas det är det imorgon oxå.
Vågar jag be om lite sol tro?? :P
Idag ska vi iaf ta en sväng till apoteket & handla lite solskydd & andra välbehövliga saker till Grekland nästa vecka.
Fick ett mms av Magnus & Isabelle igår, dom är oxå i Grekland fast på Rhodos. Dom såg ut att ha det riktigt gött! Längtar man ännu mer då eller?! :) Jaja, inte många dagar kvar nu.. Dags för att förbereda sig inför flygresan.. Puh.. jag & flyga är inte en riktigt ok kombination.. Någon mer som känner som mig? :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang