Jag är nog trots allt inte så gammal?

DATUM: 2009-07-05 KLOCKSLAG: 13:04:33
Nu har jag vart ute & härjat 2 dagar i rad. Det var längesedan jag gjorde det, gör inte det så ofta nu när jag är så gammal som jag är.. :P Nädå, men helgen har varit kanonbra rent ut sagt. I fredags träffade jag några goa arbetskamrater, grillade & hade jättekul. Igår var det krogkväll med några vänner. Ah denna helgen var riktigt lyckad. Tack alla inblandade för detta! :) Så det betyder att jag fortfarande klarar av 2 kvällar med alkohol utan att behöva ta semester i en vecka haha ;)

Det verkar vara svalare idag? Skönt faktiskt, det har tagit på krafterna när det har varit så himla hett ute.
Nu ska jag äta frukost faktiskt, har inte hunnit med det än. Har laddat upp bilder från kameran till datorn, den är helt smockfull med bilder. Måste bränna över det på skiva sen.

So long!




Från i fredags





..& från igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang