Kallt o jä*ligt

DATUM: 2009-07-10 KLOCKSLAG: 18:49:33

Idag har det varit riktigt hurr burr väder.. smarta jag lämnade fönstrena öppna i både vardagsrummet & sovrummet igår innan jag lade mig så imorse när jag vaknade va det kallt som aset inne! Men det är ju sommar så man tycker ju att man kan göra så. Eller?! Så idag åkte koftan på.. trodde inte jag skulle behöva långärmat mer denna sommaren :(

Nåja. För övrigt har jag & Daniel varit iväg & handlat mat så nu är det gjort för denna månaden. & så var Magnus här på fika förut. Båda 2 gick på semester idag dom jäklarna :P Gott för dom! Daniel åker föresten till jönköping imorgon & hälsar på familj & vänner så jag är alldeles ensam till tisdag :( men jag ska nog klara mig. Ibland är det skönt att vara ensam oxå! (fast inte för länge haha)


Nu ska jag hoppa in i duschen & sen sätta mig med en bok.
Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang