Min käraste ägodel

DATUM: 2009-07-09 KLOCKSLAG: 22:33:28
Vi alla äger någonting som betyder något alldeles speciellt för oss. Min käraste ägodel är ett smycke jag fick ärva från min farmor när hon gick bort för några år sedan. Tiden har gått alldeles för fort.. Jag minns henne fortfarande som det vore igår. Allt vi gjorde, hur hon tog hand om mig & hur oerhört snäll hon var. Jag minns alla dofter, alla bullbak & hennes varma leende.. Bara att tänka tillbaka gör ont & jag blir ledsen över att hon inte finns längre & även att jag inte uppskattade henne på det sättet jag gör idag. Men även om jag inte visade det så älskade jag henne över allt annat. Mycket var rörigt för mig när jag var mindre, det var en hel del kaos i mitt liv & hon var min stora trygghet. När jag bär detta smycket känner jag mig nära henne igen. Usch vad ledsen jag blev nu.. trots att det är flera år sedan gråter jag fortfarande när jag tänker på henne. Saknar dig farmor :'(

Vilken är eran käraste ägodel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang