Oh happy days..

DATUM: 2009-07-11 KLOCKSLAG: 17:49:56
Usch vad jag har tråkigt. Sitter & väntar typ att få åka till jobbet. Deppväder idag med så paraplyet blir min bästa vän idag oxå :) Egentligen skulle jag varit ledig idag & bara jobbat imorgon men tog denna natten extra. Men det gör inget, gott med lite extra obpengar & dessutom gör jag det hellre nu innan semestern än efter, på något sätt känns det lättare när man vet att man har ledigheten framför sig!

Dags att slöa vidare. Ha det gott.



Kommentarer
Postat av: jag

det är nätter på äldreboende du jobbar va? :) Trivs du med själva jobbet? Sitter och funderar på att skaffa något extrajobb och det finns ett äldreboende här i närheten. Har visserligen jobbat natt på äldreboende förr, men det var typ 8 år sen. Du har inte lust att beskriva hur en natt kan se ut, med rutiner o så? Är det svårt att hålla ögonen öppna? ;) Fast funderar på hur man ska få sova på morronen när man kommer hem, men sambo och en 1 årig kille hemma... får köra ut dom då :P

2009-07-12 @ 10:57:41
Postat av: Carro

Det är svårt att beskriva rutiner osv för det ser ju olika ut på alla arbetsplatser.. men jag kan ju berätta hur det ser ut på min. Skriv ner din mail så mailar jag dig, bättre än att skriva ner allt här :)

2009-07-12 @ 15:43:22
URL: http://carolinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang