Semestern är nära..

DATUM: 2009-07-08 KLOCKSLAG: 20:38:43

Oh nu närmar det sig bannemig!! Nu jobbar jag bara lördag & söndag, sen är jag ledig mina 4 veckor. Åh så skönt... semestern är efterlängtad vill jag lova. Dessutom är det bara 2 veckor kvar tills vi åker till Grekland. Tiden har gått så fort så det är inte klokt. Var inte längesedan vi planerade resan tyckte jag. Ska bli underbart att åka iväg bara jag & Daniel. Vi har aldrig varit ensamma innan på en resa :) Fan, snart dags att börja planera vad man ska ha med sig då, jag är ju alltid ute i extremt god tid.. haha :D Nä kanske kan vänta lite.. men däremot ska jag sätta mig med taxfree katalogen & kolla i den nu & se vad man ska beställa för gott, finns ju så mycket att välja på!


Gran Canaria januari 09


Kommentarer
Postat av: Andy

beställ en dunk med hembränt...nej, jag menar licor 43 åt mig. tack ;-)!

2009-07-08 @ 21:20:05
Postat av: jag

åh, gud så mysigt det ser ut. :) Och mysigt att bara vara ni två.

2009-07-09 @ 07:22:53
Postat av: Carro

Haha! Hembränt.. då röstar jag för licor 43 ;) drack mycket licor 43 förr & då med mjölk, så gott!! Har du provat pisang ambon Andy? Det är ju ännu godare :D

2009-07-09 @ 11:18:36
URL: http://carolinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang