SPCA - Animal Rescue

DATUM: 2009-07-07 KLOCKSLAG: 17:02:39

Dessa människor är sanna hjältar. Människor som hjälper & räddar djur från misshandel. Animal Planet brukar sända en hel del sådana program & det är lika hjärtskärande varje gång jag tittar på det & oftast gråter jag. Det är så HEMSKT att se hur vissa behandlar sina djur, det är så fruktansvärt att jag saknar ord!! Att det finns så grymma människor i världen.. jag önskar dem all olycka faktiskt.. :(( Jag tar så himla illa vid mig av sådant här så ni anar inte..


Kommentarer
Postat av: Andy

"öga för öga, tand för tand" borde nästan tillämpas...

djur är också svagare än människan. skulle ett djur vara starkare så används tyvärr vapen.



en kollega hade med sig sin hundvalp idag. jag är sååå sugen att köpa hund. får tyvärr vänta då jag inte får ta med den till jobbet :-(.

2009-07-08 @ 21:18:05
Postat av: Carro

Va vill du ha för hund då? :)

2009-07-09 @ 11:14:16
URL: http://carolinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang