Tips på skräckfilm?

DATUM: 2009-07-21 KLOCKSLAG: 19:12:30
Nu är det städat härhemma. Började packa lite smått förut men tar nog resten imorgon kväll eller på torsdag morgon. Tänkte på det förut, varför packar man alltid för mycket när man ska ut & resa? Vet inte hur mycket kläder jag har tryckt ner i den stackars resväskan, jag får nog plocka ut lite tror jag.. jag har säkert hälften av alla saker kvar att packa men väskan är redan full :P

Snart ska vi kolla på film. Köpte en dvd för några dagar sen som heter House Of Voices. Jag älskar ju skräckfilmer, men tyvärr har jag bara hittat endast ett fåtal jag tycker är riktigt bra. Får hoppas på att denna är bra!
Finns det någon som har något tips på en bra skräckfilm, skriv en kommentar :P


Kommentarer
Postat av: rikard

Är själv stort fan av skräckfilm..

Kul att leta efter nya, tyvärr görs det mycket skräp men några som jag kommer på nu som är värda att nämna är:



Död Snö - Norsk zombie-film, Mycket bättre än det låter.



Dawn Of tHe Dead - Nyinspelningen från 2004



The Uninvited - spännande



30 Days Of Night - suverän.



I Am Legend - Will Smith



The Descent(2005) - Riktigt ruggig



Rovdyr - en till norsk..



Day Of The Dead - nyinspelningen..



SKulle kunna sitta och skriva upp fler hela natten men men....

2009-07-22 @ 00:09:56
URL: http://jagpappa.blogspot.com
Postat av: -Malin

REC (spansk skit läskig film)

Eden Lake, oj håll i dig!

2009-07-23 @ 22:18:43
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang