Vardagsbestyr & bio

DATUM: 2009-07-20 KLOCKSLAG: 10:09:47
Ååh, vi såg ju Walk The Line igår på kanal 3.. den är ju så bra den filmen!!
Någon mer som såg den?

Idag ska det tvättas. Fan att man inte har en egen tvättmaskin.. det hade varit guld värt. Likadant med diskmaskin. Jag kommer bli väldigt glad när jag väl har dom två sakerna :P Iaf, tvättning står på att-göra-listan idag. Efter det måste vi köra iväg lite skräp till soptippen, vet inte hur länge det har stått i hallen & väntat på att bli slängt.. det blir ju aldrig av!!! Sen måste jag iväg & handla b.la busskort för ikväll ska jag träffa Hanna & gå på Ice Age 3 :D Efter det ska vi ut & ta oss en drink. Det kommer bli roligt! 
Det är lite hur min dag ser ut - hur ser eran ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang