Världens häftigaste piercing!

DATUM: 2009-07-02 KLOCKSLAG: 17:42:17
Wohoo, jag har hittat en piercing jag verkligen vill göra. En Dermal anchor i nacken, fan va läckert! :P Sen hur dom får dit den har jag ingen lust att fundera vidare på haha.. såg en video på youtube & det var väl ingen vacker syn.. Åh en sådan vill jag HA. Men ni vet ju hur jag är.. mesig. Hade jag inte varit så mesig när det gäller smärta hade jag haft både tatuering & piercing vid detta laget.. Tänk om man typ svimmar eller ramlar av stolen eller nåt? :P


Bild lånad från google.

Kommentarer
Postat av: writetoandy

hmmm...piercingen ser ut som ett födelsedagsmärke. jag skulle hellre föredra tatueringen. och JA, det gör liiite ont att få en nål som hugger mååånga i kroppen, men efter ett tag blir man helt bortdomnad.

svimma är inte att rekommendera. har för mig att bloden kan forsa ut då. alkohol är inte tillåtet heller, om du tänkte supa bort rädslan...;-)

2009-07-03 @ 19:25:55
Postat av: Carro

Fast det finns ju andra "pluppar" att sätta i. Denna var ju inte så snygg direkt :P

2009-07-04 @ 11:16:59
URL: http://carolinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang