Funkar det?

DATUM: 2009-06-06 KLOCKSLAG: 18:52:40
Testar att blogga från Daniels minidator han har köpt, den är som en mobiltelefon! Mycket smidigare än den lilla bloggdatan jag funderade på. Dock vet jag inte hur man lägger in bilder i blogginläggena ännu. Fast allt tar längre tid med denna märker jag för allt är så litet :P dessutom skriver jag med en liten penna bokstav för bokstav så fort går det inte. Nu ska jag snart till jobbet så nu ska jag fixa iordning mig lite. Glöm inte att svara på inlägget nedan är ni söta :) Ha en mysig lördag!

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Har frågestund på bloggen, fråga precis vad du vill. kram.

2009-06-06 @ 23:06:09
URL: http://sofiiav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang