Glöm inte att dricka vatten!

DATUM: 2009-06-29 KLOCKSLAG: 18:58:25

Åkte ut till badplatsen med Jessica tidigare idag, samma plats som vi var på för några dagar sen. Jättebra ställe faktiskt för det är inte så mycket getingar & annat skit i luften där.. haha. Låg & solade lite över 3 timmar. Det roliga är att jag hade med mig en stor flaska vatten men drack inget av det. Fråga mig inte varför, kände mig väl inte törstig. Dumt av mig för när jag kom hem mådde jag inte alls bra, kände mig allmänt dålig så jag fick tvinga i mig massa vatten & nu mår jag bättre. Jag slarvar aldrig med vattnet annars. Skärpning på mig, speciellt i denna värmen! Det gäller er med, glöm inte dricka vatten :)

Daniel jobbar eftermiddag idag, han kommer hem efter 22-tiden så jag har kvällen för mig själv. Jag & Jessica skulle egentligen ut & gått ikväll men det är så varmt så vi skippar det. *pust* Man vill ju inte svettas ihjäl. Vi får se imorgon om det är lite svalare, för isf blir det en promenix.

Nu är semestern nära.. eller närmare iaf. 6 nätter har jag kvar att jobba. Än tänker jag inte så himla mycket på det, det kommer dagen då jag går av mitt skift. Då skuttar jag av glädje hem haha! :P

Nog om mig nu. Vad har ni gjort de senaste dagarna när vi haft sådant kanonväder?


Kommentarer
Postat av: -Malin

Mest jobbat, men ahr hunnit med 2 lediga dagar, då har jag badat =)

2009-07-03 @ 17:03:12
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang