Goa vänner, öl, grillat & sång

DATUM: 2009-06-18 KLOCKSLAG: 13:02:02
Det var en kanonkväll igår. Vi åt jättegod grillbuffé, åt tills jag tror magen skulle spricka haha, det var inga nyttiga saker på den tallriken inte.. därför lägger jag inte upp något kort som jag brukar på min mat för då får jag väl skit för det sen haha ;) 
Vi hade tur med vädret, trodde inte det så vi satt ute & åt & lyssnade på trubaduren som var där & spelade. Patrik dök upp några timmar senare oxå, var roligt att träffa honom, det var ju ett tag sen! :)

Har inte ätit frukost än.. dags för det kanske. Sen får vi ta tag i midsommarplanerna. Vi hade planerat att åka till mellerud till Therese & hennes kille men han hade fått dåliga besked igår så det blir inget midsommarfirande där.. :( Ev åker vi till jönköping istället men inget är bestämt än. Det ordnar sig, det gör det alltid :P
Vad ska ni göra på midsommar?


Såhär ser jag ut i glasögon :)

Kommentarer
Postat av: -Malin

Vara med härliga vänner och dricka massa nubbar =)

Ses den 3 då, vad roligt!

Hoppas du hade en bra midsommar..

2009-06-20 @ 15:08:52
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang