Sol & party

DATUM: 2009-06-28 KLOCKSLAG: 15:46:33
Idag har jag & Daniel vart iväg & solat & badat. Stannade inte så länge för det blev så himla varmt framåt 14-tiden så vi åkte hemåt. Knappt jag vågar lägga mig & sola för det är alltid något jävla bi eller blinning i närheten.. usch vad jag hatar dessa odjur.. speciellt blinningar, det gör ONT! :(
På vägen hem köpte vi med oss mat från pizzerian, vem orkar laga mat i denna värmen? Jag valde grekisk sallad som vanligt. Vad annars lixom haha kanske borde prova något annat nästa gång för omväxlings skull? :)
Gårdagen var jättebra! Tiden gick fortare än vad jag trodde. Vädret var kanon & sällskapet likaså! Blev allt lite rund under fötterna i slutet :) På tal om fötter.. dom värker verkligen idag. Tog ett par skor jag inte gått så mycket i & det fick jag lida för vill jag lova.. så mina fötter får jag ägna lite tid åt sedan, dom är riktigt arga nu aj aj!
Tänkte hoppa in i duschen nu, sen måste jag ner till posten & hämta ett paket, tror det är mina teér som kommit. Spännande :) Hörs sedan!


Jag & Robert igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang