Dumb blonde

DATUM: 2009-03-25 KLOCKSLAG: 17:21:25
Hej på er!

Har jobbat 2 nätter nu, därför jag inte varit så aktiv i bloggandet!
Nu är jag ledig till söndag, skönt :)

Va nyss på posten & hämtade ut ett paket med hårvårdsprodukter, tänkte jag skulle testa ett nytt märke som jag hört ska vara bra för just blonderat/skadat hår. Tigi Bed Head Dumb Blonde.. lite roligt namn ;)
Köpte även en spray som ska ge fukt i samma märke!
Alltid lika roligt att testa nya saker :)
Produkterna kommer från Lyko, bra sida & mycket att välja på.

Imorgon ska jag träffa Jessica på förmiddagen, efter det har jag lite ärenden & senare på eftermiddagen ska jag & Daniel iväg & kolla på en lägenhet, sen direkt iväg & träna med Maria så det är fullt upp hela dagen! :)
Vi ska testa på bodytoning imorgon, verkar vara ett intensivt pass så jag kommer förmodligen ha träningsvärk på fredag haha, men det ska bli skönt att svettas lite, har inte tränat på 2 veckor nu! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang