Livsglädje!

DATUM: 2009-03-11 KLOCKSLAG: 13:49:36
Allt känns så mycket bättre nuförtiden!
Jag har äntligen fått tillbaka min energi, kanske inte helt fullt men jag mår så mycket bättre nu än jag gjorde för bara 2 månader sen.
Det börjar sakta men säkert bli vår ute, jag har slutat röka & börjat träna & det känner jag har gjort stor skillnad för mig & sedan lever jag helt enkelt mycket hälsosammare!
Mina besök hos psykologen har oxå gjort mitt liv enklare att leva, jag försöker släppa negativa tankar om mig själv & jag är på god väg känner jag.
Äntligen säger jag!
Allt kändes väldigt tungt innan & jag hade svårt att se en vändning på alla problem & tankar, men här är jag nu, mycket lugnare & mer avslappnad.
Livet börjar kännas väldigt härligt & jag njuter mer av allt omkring mig! :)
Livsglädje!

* * *

Nu ska jag ställa mig & diska, tjoho vad kul..
Lite senare ska jag träffa lite vänner & gå på after work.
Det kommer bli en trevlig kväll! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang