Smoothie med blåbär & banan

DATUM: 2009-03-16 KLOCKSLAG: 12:33:51

Inatt när klockan var 1 fick jag för mig att göra en smoothie..
Rotade fram min Magic Bullet jag fick förra julen av mamma & började mixa ihop lite blåbär & banan tillsammans med vaniljyoghurt - blev jättesmarrigt, faktiskt så gott att jag gjorde det till frukost idag oxå :)
Ska handla hem lite mer frysta bär sen hade jag tänkt, jag älskar ju jordgubbar så jag får hoppas jag hittar det i frysdisken sen :P
Perfekt som ett litet mellanmål!

Någon som har ett bra smoothierecept?


Kommentarer
Postat av: -Malin

Nej har inga recept.

Men du har väl testat på lite nu så du får ge dina till mig, Låter ju supergott med smoothies!

2009-03-21 @ 15:39:54
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang