It´s friday!

DATUM: 2009-03-27 KLOCKSLAG: 15:13:24

Det kändes härligt att vakna idag!
Jag är ledig & ikväll är det utgång med mina goa vänner som gäller! :)
För en gångs skull e vi lediga samtidigt haha, det är svårt att få till det för oss som jobbar inom vården, vi har ju så knasiga arbetstider :P

Träningen gick bra igår, men fan vilket tufft pass vi gick på..
Bodytoning är muskelträning med hjälp av olika vikter såsom hantlar, gummiband osv,
det märks hur otränad man är när man går på sådana pass! *pust*
Men jag har blivit bättre på att pusha mig själv, förr när man tränade gav man upp så fort det gjorde ont i musklerna, men det är ju det som är meningen med träningen, det ska kännas, man ska svettas & man ska alltid ge lite mer hela tiden!

Nä nu ska jag faktiskt börja göra mig iordning inför kvällen!
Hoppas ni får en trevlig fredag :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang