Greklandsresan bokad!

DATUM: 2009-05-15 KLOCKSLAG: 16:05:52

Vi kikade lite på nätet igår & nu hade priserna gått ner en aning så vi slog till & bokade!
Vi kommer resa till Platanias som ligger i Kreta.
Nu längtar man ju ännu mera till semestern, känns som det är en evighet kvar..


Inatt & imorgon natt ska jag jobba så det blir inte så mycket bloggande för min del.
Hoppas ni alla får en trevlig helg! :)

(angående den nya bloggdesignen så är den på gång, det har blivit lite krångel där..
så det dröjer nog ett tag till)


Detta hotellet kommer vi bo på!


Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

Åh, vad skönt med Kreta, jag är rätt så sugen på Grekland jag med, men kommer nog spara på den resan då jag har fått körkort och allt det först.



sv: vilken tur, känns lite surt då jag väl hade börjat och så. Men det kändes som om du skulle få vänta i evigheter på en design som jag själv inte visste när den skulle bli klar. Själva bloggen får även ta lite smällar då jag är i Härnösand för man kan inte göra så mycket utav det bloggen handlar om.

2009-05-16 @ 00:26:45
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang