Ljuva sol..

DATUM: 2009-05-30 KLOCKSLAG: 14:21:34

Mmm så härligt!
Har suttit ute på balkongen i nästan 2 timmar & lapat sol :)
Tyvärr försvinner solen för oss vid denna tiden så man får skynda sig ut på förmiddagen om man vill sola..
Hade vart jävligt gött med eftermiddagssol.. men man kan tydligen inte få allt här i världen har jag märkt ;)

Angående kanelvinet jag skulle ge mig på igår, så blev det inte så mycket av den varan.
Efter några munnar blev det rätt sliskigt.. som att dricka flytande kanelbulle ju haha!
Nåja. Nu har jag provat det iaf :)
Någon som kanske har smakat något annat spännande att rekommendera?
Dumt att fråga kanske eftersom ingen kommenterar ändå.. ;)




Kommentarer
Postat av: sandra

snygg sol och fin sida

2009-05-30 @ 16:49:25
URL: http://alskadjur.blogg.se/
Postat av: Andy

Jag kanske inte har ngt spännande att rekommendera, men vinet By The River är otroligt gott och lättdrucket. Kanske lite 14-is vin om man frågar vissa. Jag säger bara att jag har kvar barnasinnet ;-)

2009-05-30 @ 18:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang