Nya skor!

DATUM: 2009-05-19 KLOCKSLAG: 21:43:09
Nu har mina skor från Brandos & Skopunkten kommit.
Flipflopsen är nog dom skönaste flopsen jag nånsin gått i, vissa kan vara väldigt obekväma eftersom flärpen mellan tån kan göra ont, men den känner jag inte av här. Dom var väldigt mjuka & sköna. Är supernöjd med dom!
Sen köpte jag ju även ett par skor från Skopunkten, dom blev jag oxå väldigt nöjd med.
Trots att dom är så höga är dom jättebekväma att gå i. Dom kommer jag nog använda mycket i sommar! :)

Snart kommer Daniel hem från jobbet.
Ska krypa upp hos honom i soffan sen har jag bestämt & ligga där resten av kvällen hihi.
Jag är en riktig mystjej, jag älskar att mysa & kramas :)

Snart kommer Hells Kitchen! Det får jag inte missa.. han rockar FETT den där Gordon Ramsey.. hehe..
Får nog förbereda lite tv-mat till detta.. då måste jag skynda mig! 15 minuter kvar!

Bye for now.


Flippeliflopp från Roxy


Skor från Skopunkten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang