Otrevliga sjuksköterskor + Träning

DATUM: 2009-05-19 KLOCKSLAG: 09:41:35
Idag klev jag upp halv 8 för att boka en tid hos läkaren..
jag räknade till 98% att få komma dit idag,  det har man ju alltid gått förut att komma in samma dag, men nehe, fullbokat en vecka framöver!
Tji fick jag. Men fick en tid nästa vecka iaf.
& vad är detta med att alla låter så himla sura i telefonen då?? Det är inte ofta man blir bemött på ett trevligt sätt direkt. Har jag haft otur eller har ni varit med om det ni med? Nåja.. kan förstå dom..
Har man inte fått sin macka & sitt morgonkaffe kl 8 på morgonen så blir det väl så.. :P
Men det är inte direkt kul, en gång blev jag så illa bemött så jag slängde på luren..

Idag ska jag träna tillsammans med Maria, äntligen har vi lyckats få in en tid för det haha.
Vi har ju så olika arbetstider så det är svårt att tajma in alla gånger :P
Vi har bokat in oss på step idag, det är så kul!

Nu blir det frukost.
Utan mat i magen blir jag ett riktigt monster..
(precis som vissa av kärringarna som sitter & svarar i telefon på vårdcentralerna..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang