Putsat & grejjat..

DATUM: 2009-05-23 KLOCKSLAG: 18:50:46

Ja, fönstrena blev putsade. Nu kan vi se ut igen :P
Va en sväng på Biltema förut, Daniel skulle handla.. den affären är nog den roligaste jag vet.. INTE.. ååh jag blir uttråkad bara jag hör namnet.. men va snäll & följde med. Jag skulle ju hämta ut lite paket på posten oxå. Fick mitt mineralsmink igår nämligen. Tjejen jag beställde av va gullig & skickade med prov på rouge & ögonskugga utöver det andra jag beställde så det var snällt :)
Nu får jag prova mig fram & se vilken av färgerna som passar mig bäst.. jag brukar oftast handla fel färg när det gäller foundation, antingen blir det för ljust eller för mörkt.. suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang