Shopaholic

DATUM: 2009-05-07 KLOCKSLAG: 21:07:52
Dagens planer var egentligen att åka till Slottsskogen i Göteborg men tyvärr spöregnade det när vi gick upp imorse för att äta frukost. Så vi bestämde att det fick bli en shoppingdag idag :)
Vi tog oxå svängen förbi Ikea & handlade lite småkrafs. Bl.a en tavla till vardagsrummet. Vi såg fel på priset på något konstigt vis, tavlan kostade dubbelt så mycket såg vi när vi slog in den i kassan men vi tog den ändå, vi har saknat en tavla i vardagsrummet länge så nu hänger det en där ÄNTLIGEN! :P
Alltid när jag köper nya saker till hemmet får jag ett städryck & städar först innan allt nytt ställs på plats, det känns lixom bättre då att ställa in nya saker,
är jag knepig eller är det ett vanligt fenomen?!
Nåja, rycket var ovanligt stort idag så jag har dammsugit, moppat, dammat & ställt undan småsaker.
Jag är allt bra duktig ibland ;)

Imorgon åker vi till Jkpg till Daniels mamma & man & kommer hem på lördag!
Ska bli trevligt. Var längesen vi var där nu! :)


Det blev en laxsallad i restaurangen på Ikea förut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang