Grillpremiär!

DATUM: 2009-05-02 KLOCKSLAG: 14:52:27
Nu har jag inte bloggat på 3 dagar ju, dags att göra något åt den saken.
Va meningen jag skulle bloggat igår men hann inte riktigt med det.

Igår åkte vi till min bror & grillade & drack gott :) Årets första grillning faktiskt!
Hade självklart med mig kameran MEEN batteriet dog efter 14 bilder.. det var ju roligt..
men men. Robert tog ju massa bilder med sin kamera så vi får väl byta sen :)
Spelade Guitar hero för första gången i mitt liv oxå, & det var ju fan så beroendeframkallande.
Skitkul verkligen så nu måste vi införskaffa det snarast om jag får bestämma :P
Dock har jag världens baksmälla idag, mår riktigt dåligt faktiskt,
men så blir det när man envisas med att dricka för mycket vin :)
(köp aldrig bag-in-box...alldeles för mycket vin i dom haha)

Daniels pappa & vän kom & hälsade på förut, Daniel är med dom & käkar nu.
Själv sitter jag här & har fått i mig lite kaffe, mat är det sista jag tänker på för tillfället.
Blä. Alkohol är inget bra. Nä. Usch.


Grillmästaren som för övrigt är singel & söker kärlek. Om någon vill dejta min bror så hör av er.. haha!!
(Blev du nöjd nu Robert? :P)



Mumsfilibabba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang