En smak av Italien..

DATUM: 2009-11-14 KLOCKSLAG: 14:05:57

Igår var jag & Daniel på restaurang för att fira att han fyllt år. Jag hade bokat bord på den italienska restaurangen La Cucina Italiana inne i Göteborg som jag hört mycket gott om & jag kan bara hålla med. Vilken mat! Önskar jag hade kort att visa på den vackert upplagda goda maten men det hade sett lite illa ut om man plockat upp kameran mitt upp i allt lixom..precis som man aldrig sett mat förut.. - EHUM ursäkta, här inne är det inte lämpligt att ta kort.. Hmpf.. - Hehe *harkel* förlåt, men jag är bloggare..eller nä.. :S  :D
Mätta & belåtna gick vi sedan vidare till Lounge på avenyn & tog varsin öl. Sen köpte vi med oss en film hem. Perfekt avslut på en trevlig kväll!


La Cucina Italiana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang