Kommit igång igen!

DATUM: 2009-11-17 KLOCKSLAG: 19:55:03
Idag har jag tränat med Jessica. Äntligen har jag kommit igång igen, det är lite segt efter ett sådant långt uppehåll. Eller långt & långt, det var lite mer än 1 månad sen jag tränade tror jag. Eller var det mer? :S
Det var iaf skönt att få svettas lite & låta all negativ energi rinna av mig. Jag märker att jag mår bättre när jag tränar, jag får mera energi & känner mig gladare!
Efter träningen la jag mig i solariet & åkte sedan hemåt, tog en efterlängtad dusch & lagade mat. Tror jag ska parkera mig i soffan en stund nu & sen leta vidare på nätet efter något gott recept på bröd :)

Finns det någon som vill dela med sig av sina egna recept är det välkommet! :)


Bild från Google.

Kommentarer
Postat av: missh

jo, det har du rätt i..!

jag e dock VÄRDELÖS på att både baka

o laga mat, så det blir inte mkt hembakat

hemma hos mej inte :(



Min dag har vart OK..

trist väder - man blir så lätt trött av det!



Har din dag varit bra?

Träna e iaf. nice!

KRAM

2009-11-17 @ 20:19:46
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: jennifer

Trevlig blogg du har med mycket fina bilder och bra tips :) här kommer jag kolla in ofta. :)

2009-12-14 @ 01:50:15
URL: http://blackribbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang