Jag kom in!!

DATUM: 2009-10-30 KLOCKSLAG: 16:43:33

Jag berättade för ett tag sedan om ett brev jag skickade iväg på posten som handlade om min framtid. Har inte berättat det i bloggen om vad det handlade om, men jag skickade in amälan på en utbildning som massageterapeut. Idag fick jag hem papprena - jag är antagen!! :D Det betyder att jag kommer börja studera i februari nästa år. Det är lite nervöst men jag känner många positiva känslor över detta. Det ska bli väldigt kul att börja plugga igen. Träffa nya människor & lära mig nya saker. Det blir nog bra det här :) Woho!




Kommentarer
Postat av: Molly

vad kul att du kom in på det du ville :)

ang. dietshop; det mesta ska vara eko, men det står efter varje vara om det är det eller inte, men av de varor jag har tittat på så är de eko och/eller fairtrade :)

ha en fortsatt bra kväll

2009-10-30 @ 19:16:48
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang