Jag önskade..

DATUM: 2009-10-05 KLOCKSLAG: 22:30:57
Har varit iväg & tränat med Jess idag. Gjorde det en sväng igår med faktiskt. Skönt att få något annat att tänka på. Senaste dagarna har jag faktiskt inte mått så bra. Grubblat & funderat mycket över saker. Sover inte bra på nätterna & är allmänt håglös & deppad. Allt kommer när jag är ensam, då kan jag fundera i all oändlighet.. men det är inte konstigt egentligen. Nu kommer hösten & det är den värsta årstiden för mig, när mörkret kommer. Då kan minsta lilla sak betyda väldigt mycket för mig & det är jävligt jobbigt ska ni veta.
När jag satt på bussen in mot träningen förut så kände jag solens varma strålar genom fönstret. Jag minns att jag önskade att det skulle varit vårsolen som värmde så skönt men tyvärr.. det är långt kvar dit. Blä säger jag. Men jag ska göra mitt bästa för att inte trilla i det stora svarta hålet denna gången. Försöka kan man ju alltid göra, & jag hoppas det räcker.


Bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang