Rosa bandet galan

DATUM: 2009-10-29 KLOCKSLAG: 19:31:36

Jag har idag surfat in på lite olika hälsobloggar som finns på topplistorna & råkade hamna på flera bloggar med personer som har olika sorters cancer. Fan va ont det gör i hjärtat när jag läser om sådant.. Jag känner verkligen för dessa personer. Min farmor gick bort i cancer. Min pappa höll på att dö ifrån mig i cancer. Dom flesta i min släkt har haft cancer. Det är en jävlig sjukdom som jag helst inte vill tampas med mera.. :(
Ni ska väl se Rosa bandet galan? Det ska jag göra. Jag har skänkt ett bidrag & jag hoppas många andra gjort det också. Cancer måste besegras!


Kommentarer
Postat av: Molly

sv: okej, har du testat blåbärsremmarna också? fiberlakritsen och hampachokladen gillar ja också. allt är gott ;)



hoppas att su har haft en bra dag. du får ha en fortsatt bra kväll!

2009-10-29 @ 20:43:24
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang