Uppe med tuppen

DATUM: 2009-10-18 KLOCKSLAG: 09:36:39
Vaknade 8 idag & efter mycket vridande & vändande så gick jag upp vid 9. Ibland är det helt lönlöst att somna om! Nåja. Det gör inget, jag tycker det är ganska mysigt att vakna tidigt, sitta med en kopp te/kaffe & kolla på nyheterna. Det är något jag borde göra oftare, titta på nyheterna. Jag har ju ingen koll på något alls längre haha. Nån kan berätta om något som har hänt & jag fattar ingenting. "Jamen det har dom ju pratat om på nyheterna hur många dagar som helst" - jassååå?! *kliar mig i huvudet* :)
Idag ska vi hem till mina föräldrar & äta middag. För övrigt blir det en slappardag. Fick hem lite nya filmer häromdagen så det blir antagligen att kolla på film sen ikväll. Vi såg Gran Torino igår. Bästa filmen jag sett på länge!! Vissa filmer fastnar man verkligen för, det är inte många men ibland dyker det upp små guldkorn & det är precis vad denna filmen är.
Se den!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang