Åren går alldeles för fort.

DATUM: 2009-09-02 KLOCKSLAG: 16:10:43

Om 2 veckor fyller jag år. Fasen va gammal jag börjar bli.. snart 30 ju :) Jag minns fortfarande dagen när jag tog stundenten som en liten barnslig 18-åring & det värsta är att jag inte tycker att det var så längesedan men det va det ju! Hjälp. Snart går jag väl i pension oxå :P

Nu har jag 2 jobbnätter framför mig. Sen är det helg & jag & Daniel har bestämt att vi ska lördagen tillsammans. Laga god mat ihop & bara umgås med varandra. Kommer bli mysigt. Dessutom ska jag försöka hinna med att baka i helgen. Har hittat massa smarriga & nyttiga recept på bl.a bröd & godis. Hinner jag så kommer det upp bilder i bloggen på det :)

Har tankar om ny blogg också framöver, men då måste jag ha ny design igen & som ni kommer ihåg tog det väldigt lång tid att få denna designen.. men vi får se hur det blir :)


Jag igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang