Skämt bort mig för resten av månaden nu..

DATUM: 2009-09-17 KLOCKSLAG: 13:07:52
Har precis varit inne på eleven.se & klickat hem massa saker. Fick ett presentkort av Daniel på den sidan när jag fyllde år, det blev jag innerligt glad över eftersom jag titt som tätt är inne där & suktar efter saker så nu väntar jag med spänning på mitt paket :P Dock räckte inte presentkortet till så jag får lägga till lite.. Så nu har jag som sagt skämt bort mig för resten av månaden. Inget mer internetshoppande nu :)

Linsprovningen gick väldigt bra igår. Det trodde jag aldrig det skulle göra. Riktigt stolt över mig själv faktiskt att jag lyckades fixa det här eftersom jag hade så svårt för det innan :) Så nu sitter jag här med linser & försöker få ögonen att vänja sig vid dom ännu en gång.

Slappdag idag. Har faktiskt inget planerat för en gångs skull. Gott.
Ha en skön dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang