Va det ska krångla dååå

DATUM: 2009-09-04 KLOCKSLAG: 14:33:54

Jag försökte igår & även nu men jag kommer inte in på själva översikten på bloggen.. är det nåt fel på blogg.se eller är det någon inställning som inte är installerad på min data? Daniel har formaterat om datan här i dagarna nämligen. Jaja, I-landsproblem :)

Hemskt va det blåser idag?! Jag som hade tänkt ta mig en tur till solariet lite senare för en liten trevlig avkoppling.
Apropå blåsigt väder, jag måste ha en höstjacka snarast. Märkte igår att min kavaj jag brukar ha inte är så lämplig längre.. brr.. :S


Nä, om jag ska göra mig iordning lite nu då.. kommer aldrig ifrån denna datan.. haha det är alltid något man ska kolla hela tiden ;)

Önskar en trevlig helg. Vad har ni för planer?


Längtar tillbaka till solen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang