Vem går upp 7.30 på en lördagsmorgon för att SPINNA?!

DATUM: 2009-09-11 KLOCKSLAG: 14:05:30
Jo JAG! (zzzzzznark) Imorgon ska jag, Maria & Jessica iväg till Sportlife för att spinna har vi kommit överens om.. men faktum är att jag faktiskt ser fram emot det trots att det är tidig lördagsmorgon :)
Första gången jag provar på spinning, det ska bli kul! Klumpig som jag är så trasslar jag väl in mig i cykeln på något sätt eller ramlar av den haha.. ;)

Vaknade förut & traskade ut i köket för att halvsovandes starta kaffekokaren.. då vädrar näsan brandrök & jag blir plötsligt väldigt klarvaken. Tittar ut genom fönstret & ser 2 brandbilar & 2 ambulanser. Öpnnar ytterdörren till trapphuset men inser att jag snabbt får stänga den igen eftersom det sticker något fruktansvärt i näsan. Vet inte vad som hände, om det är någon stackare som glömt spisplattan på men antagligen var det i lägenheten ovanför oss för jag hörde brandmännen klampa i sina otympliga skor alldeles ovanför mitt huvud. Det är tur vi har skvallertanter som vet allt som händer i huset så man kan få reda på lite information sen :) Det verkade iaf inte som någon blev skadad & tur var väl det.

Tänkte lägga upp lite mer recept nu, bla på en smoothie & en soppa jag gjorde igår!
Hej så länge.


Bild lånad från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang