Hjälpreda i köket

DATUM: 2010-02-09 KLOCKSLAG: 18:17:22
Jag tänkte på det förut när jag stog & knådade deg så armarna värkte att man skulle haft en hushållsassistent! Det kan väl inte kosta så mycket? Efter ivrigt sökande & nästan utan resultat så hittade jag denna nedan & fick en chock när jag såg hur dyr den var.. Nästan 5000 kr för denna hjälpredan är lite väl mycket!!! Då knådar jag hellre degen själv =) Men det hade underlättat med en sådan.. Kanske kan kolla runt i olika butiker efter ett billigare alternativ. Vet ni vilka butiker som säljer hushållsassistenter?



Bild från Google

Kommentarer
Postat av: -Malin

Jag har en från Bosch, den kostade inte mer än 500 lappen tror jag. En lite enklre variant, men man kan dega med den ändå =)

2010-02-10 @ 21:09:26
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang