Något jag helst slipper..

DATUM: 2010-02-15 KLOCKSLAG: 18:58:07
Första skoldagen avklarad! Gick hur smidigt som helst. Vi verkar vara en bra grupp med massa trevliga & positiva personer. Det gillar vi! =)
Första timmarna hade vi mest genomgång av allmän info & på eftermiddagen körde vi igång med det värsta tänkbara enligt mig haha - LATIN! Vi ska kunna allt på latin när det gäller muskler & skelettdelar. Jippie.. jag jublar. En hel tenta med latinska ord! Det är så jag börjar svettas redan nu.. :P Men jag ser det som en utmaning, detta ska bli spännande! Jag har bestämt mig för att satsa rejält när det gäller tentor m.m.
Jag missade mycket i gymnasiet & struntade i stort sett i alla prov & skolkade mycket.. brydde mig inte om skolan & tyckte annat var viktigare. Tur att man har växt upp & inser hur långt man kommer med kunskap!

Dags för lite tv nu & sen sova.. trött trött trött..
Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang