Torsdag var de visst

DATUM: 2010-02-04 KLOCKSLAG: 09:10:23
Fick för mig att det var onsdag idag.. hmm, jag har ingen koll på dagarna nuförtiden.
Jag är uppe tidigt idag. Gick faktiskt upp halv 8 tom =) Ska till frissan vid 11 & lite senare i eftermiddag ska jag träna med Maria. Gott.
Får hoppas vaktmästarna kommer sen oxå, vi har stopp i avloppet i köket.. sådant är alltid lika roligt.. vet inte hur många gånger vi har haft stopp i våra avlopp.. det har vi alltid fixat själva men denna gången ringde vi vaktmästarna. Igår kom dom inte så får hoppas som sagt att dom dyker upp sen. Tröttsamt. Har retat upp mig på detta med avloppet, finns ingen anledning egentligen, allt löser ju sig, men brist på sömn de sista dagarna har väl bidragit..
Nu får jag nog äta frukost så jag blir lite gladare!
Ha en bra dag!




Bild från Google

Kommentarer
Postat av: Visan

Nej då, inte alls komplicerat! tar bara lite tid, men det är mödan värt, jag lovar! :)

2010-02-04 @ 11:28:54
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang