Utekväll

DATUM: 2010-02-27 KLOCKSLAG: 13:58:12

Idag är det utekväll som gäller! Vi ska iväg & kolla på John Lindberg Trio (rockabillyband) med några bekanta. Ska bli riktigt kul! =) Jag minns förr, då var man ofta iväg på olika spelningar & jäklar vad roligt jag har haft på dom. Det roligaste var nog när jag & några vänner var iväg på en countryfestival. Vi lånade mina föräldrars husbil & drog iväg & stannade några dagar. Det var då jag bl.a provade på linedance & vill fortfarande än idag lära mig det ordentligt. Än idag..låter som jag är 100 år.. hehe.
Något som vore himla kul är att gå på dansbandsveckan i Malung. Kanske vore något att planera in i sommar? =)

Nu ska jag inte babbla för mycket.. ska sätta mig & plugga lite innan kvällen kommer.
Ha en trevlig lördag!
Kram på er.

John Lindberg Trio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang