Äntligen helg

DATUM: 2010-01-08 KLOCKSLAG: 18:17:01
Fredag idag - härligt! Daniel har åkt iväg till min bror ikväll. Orkade inte riktigt följa med då det bara snackas teknik när dom två träffas så jag stannade hemma ;) Har varit iväg & handlat inför min hemmakväll & hämtat ut ett paket med filmer jag beställde för några dagar sen. Så ikväll är det min kväll. Ett glas vin får det allt bli till filmtittandet oxå =)
Imorgon är det träning som gäller. Var hur längesen som helst jag tränade nu. Skärpning på det.. ligger lite på latsidan när det gäller träningen ibland.. hmm.

Hoppas på att min design kommer upp imorgon så allt blir normalt igen!

Ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang