Det var inte riktigt meningen..

DATUM: 2010-01-26 KLOCKSLAG: 11:51:19
Godmorgon!

En ny dag idag igen. Konstigt hur fort dagarna går egentligen.. Jag som tyckte precis att det var fredag, nu är det redan tisdag! Snön verkar inte ge med sig heller. Jag är så trött på snön nu.. halkar mest runt när jag ska ut haha. Jag vill höra vårfåglar, se solen, känna värmen! Men så fort som veckorna går så är vi väl snart där! =)

Igår kväll (natt!) när jag satt & surfade, så såg jag reklam för skor & skoälskare som jag är var jag tvungen att kolla var det var för butik. Aldrig sett sidan förut, men jag hittade ett par väääldigt snygga stövlar som jag klickade hem. Det var inte alls meningen att det skulle bli så men kunde inte låta bli! =)) Har letat efter ett par sådana med spännen här hur länge som helst men har inte hittat det, förrän igår! Nu väntar jag med spänning tills dom kommer, tjoho! =)

Nu ska jag äta en sen frukost. Idag blir det havregrynsgröt med äpple & kanel. Mums!
Hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang