En härlig morgon!

DATUM: 2010-01-11 KLOCKSLAG: 12:41:39
Idag är en sådan där dag då allt känns så himla bra & perfekt! Jag kände en sådan glädje imorse när jag gick upp så det är svårt att beskriva riktigt. Allt kändes helt enkelt.. så himla bra!! =) Låter som jag alltid är olycklig men så är ju inte fallet. Vissa dagar känner man sig helt enkelt lyckligare än andra. Sista tiden har jag mått väldigt bra. Jag trodde inte riktigt jag kunde ta mig upp ur det mörka rum jag befann mig i, men det har jag gjort nu med lite hjälp. Jag trodde inte det skulle bli såhär bra som det känns nu! Svårt att beskriva känslan, men jag känner mig lättare än jag gjort på väldigt länge.. & det är jag tacksam för. Det har äntligen ordnat sig. Jag är på rätt väg.

Idag är det tvättdag. Egentligen skulle jag viljat gått ut på en promenad medans solen skiner men det hinner jag nog inte. Jag får studera solen från fönstret istället =)


Bild från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang