Godmorgon!

DATUM: 2010-01-21 KLOCKSLAG: 12:46:52

Eller ja, jag har faktiskt varit uppe en stund men har inte ätit någon frukost ännu =) Nattjobbare som jag är så är man inte uppe med tuppen kl 8 på morgonen längre vilket jag iförsig inte hade haft något emot. Jag gillar att gå upp tidigt, då har man lixom hela dagen till godo vilket man inte har nu riktigt känns det som. Går jag upp 8 nu så är jag helt förstörd hela dagen haha. Får försöka ställa om mig ordentligt sen när jag ska börja plugga. Då är det tidiga mornar & långa dagar som gäller, men det ska nog gå bra =)

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost för nu är kaffet uppdrucket. Startar alltid dagen med en kopp! =)
Hej!


Bild från Google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang