Konstig dag

DATUM: 2010-01-16 KLOCKSLAG: 18:50:17
Idag har jag känt mig knepig sen jag vaknade.. varför har jag ingen aning om. Haft lite småont i huvudet & känt mig så himla trött.. somnade tom på soffan förut idag, inte likt mig haha. Nåja. Jag är lite piggare nu.
Vi åkte iväg till Mediamarkt en sväng förut & kollade på bärbara datorer. Vi har länge pratat om att köpa en ny för den andra vi har fungerar inte riktigt som den ska alla gånger. En ny blev det så nu har vi två bärbara. Ganska bra att ha en att ta med sig om man ska åka någonstans. Ibland vill man ha tillgång till internet även om man är bortrest!
Till middag blev det resterna från rödbetssoppan & ett par skärgårdsrutor. Mmm, riktigt gott. Det var meningen jag skulle bakat ytterligare ett bröd idag men jag orkar helt enkelt inte så det får vänta tills nästa gång jag är ledig.

Nä, gott folk nu ska jag dricka upp mitt kaffe & sen hoppa in i duschen!
Ha en trevlig lördagskväll.


Grekland juli 2009

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Ja, det är en underbar känsla! Märkte att när jag i jul bestämde mig för att okej, jag får unna mig lussebullar och pepparkaka inte alls gick upp i vikt. Man "förstorar" ofta det onyttiga! Det är inte så farligt som man tror :)

Tack för kommentaren!

2010-01-17 @ 10:16:14
URL: http://myhealth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang