Kursavgift betalad!

DATUM: 2010-01-10 KLOCKSLAG: 12:04:35

Betalade precis in min kursavgift för utbildningen jag börjar på nu i februari.. nu närmar det sig! =) Det ska bli väldigt roligt att lära sig något nytt inom ett helt nytt område. Jag vet inte ännu om jag kommer arbeta inom massöryrket sen, det får vi se. Hursomhelst är det en upplevelse & nya erfarenheter!
Har beställt både kläder & skor osv inför utb. så för tillfället är det ganska snålt med pengar, men det spelar ingen roll känner jag. Allt är betalat & klart & det är det som är det viktigaste nu för tillfället! Nu är det bara att vänta =))
1 månad & 5 dagar kvar!

Nu måste jag få i mig något att äta, sen bär det av till Ikea med Jessica. Ikväll kommer det upp två nya recept. En omelett & en väääldigt god kaka jag ska göra senare.
Hej sålänge!


Bild från Google


Kommentarer
Postat av: CandyboX Collector - nu 774 unika tablettaskar !

Även om du inte vill jobba med det framöver - så är utbildning aldrig fel. Det kommer alltid till nytta på ett elr annat sätt ! ;)

2010-01-10 @ 12:52:32
URL: http://doberwomann.blogg.se/
Postat av: Molly

vad kul att din utbildning sätter igång snart :) är den ett år eller två? :) låter hursomhelst spännande :) ser fram emot att läsa mer om den :)



du får ha en bra kommande vecka! kramkram

2010-01-10 @ 15:50:27
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang